- Jak sprawdzić cenę biletu?
Ceny biletów można sprawdzić w następujący sposób:
I. Przejdź do podstrony REZERWACJA i uzupełnij formularz:
- INDYWIDUALNA – to przepłynięcie osób pieszych, osób z samochodami osobowymi, minibusami oraz kamperami, maksymalnie do 9 osób;
- GRUPOWA – to przejazd minimum 10 – 20 osób (uzależnione od Armatora), osoby muszą podróżować jednym pojazdem (autokar) lub pieszo;
- CARGO – to przejazd samochodów ciężarowych, vanów, blaszaków, tirów przewożących towary lub jadących na pusto.II. Wysyłając zapytanie e-mail na adres info@promy.pl
UWAGA!!! Pamiętaj, żeby zapytanie było wysłane w prawidłowy sposób to musi zawierać:
- trasę przepłynięcia,
- dokładny termin, godzinę rejsów,
- liczbę osób,
- świadczenia (pokład, fotel lotniczy, kabina),
- rodzaj pojazdu i jego gabaryty.III. Dzwoniąc do PETPOLONII pod numer 33 874 77 20.
- W jaki sposób zakupić bilet?
Bilet na PROM można zakupić na dwa sposoby:
I. Bezpośrednio przez stronę przełączając się na podstronę REZERWACJA:
ETAPY REZERWACJI
1. WYPEŁNIENIE FORMULARZA - Wypełnienie formularza rezerwacyjnego na stronie.
2. WYBÓR OPCJI KALKULACJA lub REZERWACJA:
Kalkulację należy wybrać jeśli nie znają Państwo ceny. Wówczas na podany adres e-mail otrzymają Państwo kalkulację z ceną, rodzajem oferty oraz link do kontynuacji rezerwacji. Można wysłać dowolną liczbę kalkulacji, a następnie dokonać rezerwacji i płatności za tą najbardziej odpowiadającą Państwa wymaganiom.
Rezerwację należy wybrać w przypadku, gdy znają Państwo cenę za połączenie. Będą Państwo poproszeni o jej podanie w 3 kroku rezerwacji. Jest ona niezbędna do kontynuowania zamówienia.
3. DOKONANIE REZERWACJI / PŁATNOŚĆ - po wypełnieniu formularza zostaną Państwo poproszeni o sprawdzenie poprawności danych i akceptację warunków. Po zaakceptowaniu warunków rezerwacja zostaje przesłana. Pojawi się Państwu strona z możliwością zapłaty on-line, a także na adres e-mail zostanie przesłany link do płatności.
4. PO DOKONANIU WPŁATY - Po dokonaniu wpłaty otrzymają Państwo na e-mail 2 pliki [potwierdzenie rezerwacji oraz bilet, który uprawnia do wejścia na prom]. UWAGA!!! - rezerwacja zostanie założona po dokonaniu wpłaty kartą kredytową (Visa, Master Card) lub przelewem przez system płatności www.promy.pl/dotpay, w przypadku braku miejsc lub zmiany ceny, zostaną Państwo poinformowani na zgłoszony w zamówieniu e-mail. W przypadku braku akceptacji zmian całość kwoty zostanie zwrócona (zobacz informacje o sposobie dokonywania zwrotów http://www.promy.pl/dotpay_informacja.pdf ) UWAGA!!! Rezerwacje zakładane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:30 do 18:00 oraz w soboty od 09:00 do 13:00). UWAGA!!! PETPOLONIA zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia rezerwacji i skierowanie Klienta do jednego z Agentów na terenie Polski.II. Za pośrednictwem jednego z naszych Agentów w biurach podróży. PETPOLONIA posiada ponad 530 Agentów rozmieszczonych na terenie całego kraju:
- Jak mogę zapłacić za bilet ?
Wpłaty za bilet można dokonać kartą kredytową, przelewem on-line lub przez paypal. Transakcje realizowane są za pomocą operatora płatności DOTPAY / PAYPAL
- Z czym udaję się na terminal promowy ?
Po dokonaniu wpłaty na Państwa adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji oraz bilet [w plikach pdf]. Bilet po wydrukowaniu należy zabrać ze sobą na terminal promowy i tam wymienić go na odprawie w punkcie check-in na karty pokładowe, które uprawniają Państwa do wejścia na prom i korzystanie z zakupionych świadczeń. Prosimy pamiętać o zabraniu obowiązkowo dokumentu tożsamości (dowód osobisty lub paszport), dokument wymagany jest dla każdego pasażera nawet dziecka w każdym wieku!
- Jak szybko dostanę bilet po dokonaniu wpłaty ?
System promy.pl pracuje 24 godziny na dobę, jednak bilety wystawiane i przesyłane są w godzinach pracy biura tj. poniedziałek-piątek od 09:30 do 18:00 , sobota od 09:00 do 13:00. W przypadku wyboru połączenia "bez ikony zegara" - bilety potwierdzane są automatycznie 24h/dobę.
- Jak wcześnie muszę być na terminalu i co się stanie jeśli się spóźnię ?
Zaokrętowanie na prom zaczyna się na 2 godziny przed odpłynięciem i kończy się:
- dla osób z samochodami na 45 min przed odpłynięciem
- dla osób bez pojazdów na 30 min przed odpłynięciem.
Po tych terminach Armator ma prawo odmówić zaokrętowania i bilet przepada. Zachęcamy do zapoznania się z godzinami odprawy zakupionego Armatora, znajdujące się w ogólnych warunkach rezerwacji. Każdy Armator określa swoje indywidualne warunki odprawy w porcie! - Jak dokonać zmiany w zakupionym bilecie?
By dokonać zmiany w zakupionym bilecie należy ją zgłosić w miejscu zakupienia biletu tj. w biurze podróży u naszego agenta lub w przypadku zakupu biletu on-line ze strony www.promy.pl wysyłając wypełniony formularz do zmiany rezerwacji. Po przesłaniu zmiany otrzymają Państwo wszystkie dalsze instrukcje i informacje na temat możliwości zmiany i ewentualnych kosztów.
- Czy mogę zabrać ze sobą w podróż mojego psa lub kota?
Gdy kochacie podróże ze swoim psem lub kotem możecie u nas kupić bilet na prom również dla niego praktycznie na każda trasę.
Pamiętać tylko należy, że na wielu trasach nasz Milusiński musi podróżować w specjalnej kabinie lub specjalnej klatce. Niektórzy armatorzy dopuszczają też podróż ukochanego zwierzaka w samochodzie. Przed planowaniem podróży radzimy skontaktować się z weterynarzem jakie wymogi musi spełnić nasz zwierzak przed podróżą do określonego kraju. Więcej szczegółów dowiecie się Państwo kupując bilet promowy na naszej stronie w warunkach rezerwacji dla danego Armatora lub kontaktując się z nami telefonicznie 33 8747013.Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na pytanie, prosimy o kontakt telefoniczny lub na e-mail.