1. Jak sprawdzić cenę biletu?

    Ceny biletów można sprawdzić w następujący sposób:

    I. Przejdź do podstrony REZERWACJA i uzupełnij formularz:
    - INDYWIDUALNA – to przepłynięcie osób pieszych, osób z samochodami osobowymi, minibusami oraz kamperami, maksymalnie do 9 osób;
    - GRUPOWA – to przejazd minimum 10 – 20 osób (uzależnione od Armatora), osoby muszą podróżować jednym pojazdem (autokar) lub pieszo;
    - CARGO – to przejazd samochodów ciężarowych, vanów, blaszaków, tirów przewożących towary lub jadących na pusto.

    II. Wysyłając zapytanie e-mail na adres info@promy.pl
    UWAGA!!! Pamiętaj, żeby zapytanie było wysłane w prawidłowy sposób to musi zawierać:
    - trasę przepłynięcia,
    - dokładny termin, godzinę rejsów,
    - liczbę osób,
    - świadczenia (pokład, fotel lotniczy, kabina),
    - rodzaj pojazdu i jego gabaryty.

    III. Dzwoniąc do PETPOLONII pod numer 33 874 77 20.

  2. W jaki sposób zakupić bilet?

    Bilet na PROM można zakupić na dwa sposoby:

    I. Bezpośrednio przez stronę przełączając się na podstronę REZERWACJA:

    ETAPY REZERWACJI
    1. WYPEŁNIENIE FORMULARZA - Wypełnienie formularza rezerwacyjnego na stronie.
    2. WYBÓR OPCJI KALKULACJA lub REZERWACJA:
    Kalkulację należy wybrać jeśli nie znają Państwo ceny. Wówczas na podany adres e-mail otrzymają Państwo kalkulację z ceną, rodzajem oferty oraz link do kontynuacji rezerwacji. Można wysłać dowolną liczbę kalkulacji, a następnie dokonać rezerwacji i płatności za tą najbardziej odpowiadającą Państwa wymaganiom.
    Rezerwację należy wybrać w przypadku, gdy znają Państwo cenę za połączenie. Będą Państwo poproszeni o jej podanie w 3 kroku rezerwacji. Jest ona niezbędna do kontynuowania zamówienia.
    3. DOKONANIE REZERWACJI / PŁATNOŚĆ - po wypełnieniu formularza zostaną Państwo poproszeni o sprawdzenie poprawności danych i akceptację warunków. Po zaakceptowaniu warunków rezerwacja zostaje przesłana. Pojawi się Państwu strona z możliwością zapłaty on-line, a także na adres e-mail zostanie przesłany link do płatności.
    4. PO DOKONANIU WPŁATY - Po dokonaniu wpłaty otrzymają Państwo na e-mail 2 pliki [potwierdzenie rezerwacji oraz bilet, który uprawnia do wejścia na prom]. UWAGA!!! - rezerwacja zostanie założona po dokonaniu wpłaty kartą kredytową (Visa, Master Card) lub przelewem przez system płatności www.promy.pl/dotpay, w przypadku braku miejsc lub zmiany ceny, zostaną Państwo poinformowani na zgłoszony w zamówieniu e-mail. W przypadku braku akceptacji zmian całość kwoty zostanie zwrócona (zobacz informacje o sposobie dokonywania zwrotów http://www.promy.pl/dotpay_informacja.pdf ) UWAGA!!! Rezerwacje zakładane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:30 do 18:00 oraz w soboty od 09:00 do 13:00). UWAGA!!! PETPOLONIA zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia rezerwacji i skierowanie Klienta do jednego z Agentów na terenie Polski.

    II. Za pośrednictwem jednego z naszych Agentów w biurach podróży. PETPOLONIA posiada ponad 530 Agentów rozmieszczonych na terenie całego kraju:

  3. Jak mogę zapłacić za bilet ?

    Wpłaty za bilet można dokonać kartą kredytową, przelewem on-line lub przez paypal. Transakcje realizowane są za pomocą operatora płatności DOTPAY / PAYPAL

  4. Z czym udaję się na terminal promowy ?

    Po dokonaniu wpłaty na Państwa adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji oraz bilet [w plikach pdf]. Bilet po wydrukowaniu należy zabrać ze sobą na terminal promowy i tam wymienić go na odprawie w punkcie check-in na karty pokładowe, które uprawniają Państwa do wejścia na prom i korzystanie z zakupionych świadczeń. Prosimy pamiętać o zabraniu obowiązkowo dokumentu tożsamości (dowód osobisty lub paszport), dokument wymagany jest dla każdego pasażera nawet dziecka w każdym wieku!

  5. Jak szybko dostanę bilet po dokonaniu wpłaty ?

    System promy.pl pracuje 24 godziny na dobę, jednak bilety wystawiane i przesyłane są w godzinach pracy biura tj. poniedziałek-piątek od 09:30 do 18:00 , sobota od 09:00 do 13:00. W przypadku wyboru połączenia "bez ikony zegara" - bilety potwierdzane są automatycznie 24h/dobę.

  6. Jak wcześnie muszę być na terminalu i co się stanie jeśli się spóźnię ?

    Zaokrętowanie na prom zaczyna się na 2 godziny przed odpłynięciem i kończy się:
    - dla osób z samochodami na 45 min przed odpłynięciem
    - dla osób bez pojazdów na 30 min przed odpłynięciem.
    Po tych terminach Armator ma prawo odmówić zaokrętowania i bilet przepada. Zachęcamy do zapoznania się z godzinami odprawy zakupionego Armatora, znajdujące się w ogólnych warunkach rezerwacji. Każdy Armator określa swoje indywidualne warunki odprawy w porcie!

  7. Jak dokonać zmiany w zakupionym bilecie?

    By dokonać zmiany w zakupionym bilecie należy ją zgłosić w miejscu zakupienia biletu tj. w biurze podróży u naszego agenta lub w przypadku zakupu biletu on-line ze strony www.promy.pl wysyłając wypełniony formularz do zmiany rezerwacji. Po przesłaniu zmiany otrzymają Państwo wszystkie dalsze instrukcje i informacje na temat możliwości zmiany i ewentualnych kosztów.

  8. Czy mogę zabrać ze sobą w podróż mojego psa lub kota?

    Gdy kochacie podróże ze swoim psem lub kotem możecie u nas kupić bilet na prom również dla niego praktycznie na każda trasę.
    Pamiętać tylko należy, że na wielu trasach nasz Milusiński musi podróżować w specjalnej kabinie lub specjalnej klatce. Niektórzy armatorzy dopuszczają też podróż ukochanego zwierzaka w samochodzie. Przed planowaniem podróży radzimy skontaktować się z weterynarzem jakie wymogi musi spełnić nasz zwierzak przed podróżą do określonego kraju. Więcej szczegółów dowiecie się Państwo kupując bilet promowy na naszej stronie  w warunkach rezerwacji dla danego Armatora lub kontaktując się z nami telefonicznie 33 8747013.

    Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na pytanie, prosimy o kontakt telefoniczny lub na e-mail.